Obladi Oblada...

HEEEJ! Har ni sakna mig? Nej jag tänkte väl de! Men ändå! HEEJ!

Här sitter jag nyduschad i pyjamas och lyssnar på musik i mina rosa lurar!

Det händer mycket i mitt liv för tillfället.
Imorgon  tisdag blir det jobb, sen vidare till Bengtsfors för att få fina naglar av Carro.
Torsdag: Upp och göra sig snygg för en tripp till Karlstad med Mimmi, Sara och Frida för att fixa det sista.
Fredag: Sista jobbdagen för att sedan gå på sin semester.
Lördag : Ledig så då blir det tvätta och packa.
Söndag: Upp och åka mot Göteborg Landvetter klockan 5! På flyget som för oss till GREKLAND! :D:D

OBLADI OBLADA!!!!!

Men ack vad jag kommer sakna Bonnie under den veckan! Mitt lilla hjärta!!<3<3

Kommer hem den 12e Juni och den 13e blir de intervju =)


Nej om man skulle slänga sig i säng kanske och läsa å lyssna film.. Men jag vill bara sitta och lyssna på musik!! =)
Så det gör jag en stund.

Kom på att snart är det midssommar och då blir det att umgås med syster. Vad ska vi hitta på mån tro siiiss?


Hej me er

Har inga bilder att lägga ut men de kommer =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du ja vet inte lilla söster! men ngt riktigt trevligt iaf :)

2011-06-01 @ 08:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0