Man kanske.... Dag 7 – Min bästa vän

Skulle ta tag i det där med dagarna som jag har i en lista här nedan. Kanske fortsätta med dem. =) Men först lite annat =)

Kom hem från Bror, Ida och Ellen för en liten stund sen. Vart där och myst med Ellen, även käka gott och kika på tv. Sen gick jag järnvägen hem.... Inga älgar ikväll... Så nu har jag borstat tänderna, tvätta ansiktet, vart ute med Bonita, gett Bonnie PENISELIN. Har även läst Idas dokument som hon skickat till mig! Mycket rörande må jag säga!
Och appropå ingenting så ligger min axel jättekonstigt och den somnar snart om jag inte byter ställning. Gör nog de nuuuu... Så.

Imorgon är det Torsdag redan... what?!?! Dagarna flyger förbi. Men nu är snart Bonnies PENISELIN kur snart över. Skönt!

Nu nok om detta ting, över till dagarna...


Dag 7 - Min bästa vän.

Mimmi är min bästa vän. Hon får en att skratta nästan jämt, hon lyssnar och hon är lätt att prata med. Vi har hittat på mycket hyss genom åren som man skrattar sig tårögd åt.<3

Men jag också andra vänner som också är mina bästa vänner eller har vart bästa vänner.

Erika är en av dem som jag har umgåtts så oerhört mycket med i mina dar. Dock så ses vi inte så ofta längre men vi blir bättre på det. Hon har en stor plats hos mig. Allt stölligt vi har gjort genom åren är så klockrent. Snott sprit öch cigaretter hej vilt! Herregud, jag skrattar nu när jag tänker på det. <3

Sedan har jag andra vänner som man har gått i samma klass som. Tex Lilly och silvia. De bor nu i Norge och är inte hemma så ofta längre men när vi väl ses så är det som att det var en vecka sen vi sågs och vi pratar om allt och skojar som vi alltid gjorde. Träffade Silvia senast igår och allt var som vanligt. <3

Jag och Mickan var bästa vänner för några år sen. Vi umgicks väldigt mycket och var ute och härja en massa. Vi var på Arvikafestivalen 05. Då var även syster Johanna med. En av de bästa festivalerna!! <3
Väldigt synd att vi inte ses längre. För Mickan är en så rolig vän och är alltid glad. =)
Vi festa en sväng i Sunne i somras och det var riktigt kul att få härja lite! :P

Sedan har vi ju den bästaste av de bästaste och det är ju Syster Johanna!!!
Man har kompisar men aldrig en sån kompis som är ens syster. Vi har exakt samma humor, vi skojar och skämtar om det mesta. Vi vet precis allt om varandra, vi kan prata om allt och inget. Visst vi ses inte så ofta som vi har gjort men jag bodde ju hos Johanna mer eller mindre ett tag för några år sen. Våra bilturer runt om i trakterna här. Vi kunde åka ut sent på kvällarna bara för att jag villa ha choklad och vi tog raggen ett antal gånger. Hoppas hon och Johan flyttar till åmål snart så man får uppleva några fler turer. Hon är bästa systern.<3

På senare år har jag och Rickard blivit vänner igen.. Vi gick inte så bra ihop på nååågra år, typ hela livet. haha nej då men nästan. Är glad att vi är har blivit så bra vänner som vi blivit. Och såklart så är han ju min bror!<3

Henrik har jag aldrig haft någon dålig relation till vad jag kan minnas. Vi har nästan alltid kommit bra överens. Hur bra?!?! <3

Men som sagt ens syskon är ju också ens BÄSTA vänner. Det tycker då jag iaf! :)

Bonita är också min bästa vän! Hon sviker inte och hon lämnar mig icke och inte jag henne! <3

Vilket jädra långt inlägg det blev! Men det liker jag. =)
Nu ska jag nog ta och se på Greys Anatomy och mysa ner mig med Bonita seniorita! =)


Godnatt med er!

















Kommentarer
Postat av: Johanna

åh du är den bästa systern man kan ha!! <3

2011-07-15 @ 00:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0