Vilken dag

Gick i skogen och blev jagad av ett vildsvin! Så här börja det: Var på torpet och skulle mata hararna åt min bror!(eftersom han är i Norrland och jagar) Så hör jag ngt som rasslar till i buskarna! Så kommer ett vildsvin springandes emot mig och jag springer som en idiot in i laggårn som vi har där! Ut på baksidan och springer hem genom skogen och tror ni inte jag möter en älgtjur? Jojomänsan!! Jag stannar och bara tittar på den.. Han tittar på mej. Han tar ett steg mot mej, jag tar ett steg mot honom, han mot mej och jag mot honom! Hans mule möter min mun...... Vi kysser varandra en bra stund. Han tittar mej djupt in i ögonen och bara ler med sin goa mule. Sedan ser han min panik i mina ögon och kolla fundersamt och märker då att vildsvinet är påväg mot oss. Han ställer ner sitt ben så jag får ställa mitt ben på hans och hoppa upp på hans rygg! Vi slåss mot vildsvinet så den blev rädd å sprang sin väg..
Sedan så börjar vi gå igenom skogen och jag fick rida på honom hem. Mamma undra varför jag kom hem och lukta älg och hade älgflugor över hela mig? Ordet jag fick fram var ordet: Kärlek....
Hoppas vi ses igen älgen! <3


Vad är det som händer på Onsdag? Någon som vet? Nääääääääääääääääääääääääääääääääääää

 =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag veeeeet vad som händer på onsdag! För jag har så jävla bra minne ^^

2010-09-29 @ 00:41:33
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0