Myssöndag

Gick upp rätt sent och tog mej några smörgåsar och börja kolla på Sommar med Göran? Om den heter så. Not så good så jag gick in till mig och slängde mej framför datorn och sedan gjorde jag mig iordning för att åka in till Mimmi. Men köttfärssås och spagetti fick de blir innan! =)
Kom in till Mimmi och där stod hon och började baka bullar. Så jag hjälpte henne med det! Vilka jävla bullar det blev! STOOORA! :) Sen kolla vi på Festival och dreggla lite över Marc ;)
Och nu sitter jag här i soffan och kikar runt! Är så nöjd över min nya header också! :) Tack Caroline! Motsho goodie! =P
Tittar även på Irene Huss.. Rätt bra ändock.

Har hittat min födelsedagspresent också! :)


Där är dom! Åh vad jag vill ha dem! :) Verkar som att jag får dem också! =)
Ne nu ska jag kika vidare här! =)


Kommentarer
Postat av: Erika

Shit va snygg header du fick då!



åh Festival, han e så jävla snygg men jag kan inte låta bli att fnissa när han väser:

- Linaaa, med sin överdrivet hesa röst ^^

2010-09-05 @ 22:55:25
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0