Lurdagen.

Åkte in idag och hämta mina underbart snygga lurar!! Åh nu är de mina! :) Och idag kom mamma med Svea! Äntligen är hon hemma igen! Sakna röva av mej på henne! <3 Vid 5 tiden kom Mimmi på kaffe och hon hade med sig sina goa bullar! Mm :) Sen så satt vi och tjata och leta lite på tradera efter grejjer till halloween och jag vann min grejj! :) Tack Mimmi som lånar ut :) Idol ikväll igen och det är ju så kul! Tänk dem som kan sjunga! Sjöng för mamma igår och hon skratta sej blå! haha opera var det men ändå! ;) hahaha! Får väl börja sjunga seriöst å se hur de låter.. Förjävligt tänker jag! =)

Nu ligger jag rätt ut i sängen med datorn i knääät! Gött uta helvete! :P


Hett äre! I know! ;P

Imorgon är en annan dag och vet ej vad som sker än men ngt blire! :) Kanske träffa Memmet.
På fredag blir det upp till Karlstaden för att jobba lördagen. Börjar bli nervööös i magen! Men det kommer nog gå bra när jag väl är där! Hooo. På fredagen blir det antagligen häng på Habbibi med söstra tills hon slutar! :)

Fasen vad ont i magen jag fick förut och de sitter i än =/ Hoppas det inte är den berömda magsjukan jag har hört rykten om. Neej de är de nok icke!
 
Nej nu kom de minsann inge mer vettigt av mig! Så farväl.

Kommentarer
Postat av: Erika

va, vad har du köpt för nåt till halloween?? :D

2010-09-15 @ 00:10:04
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0