It's sounds so nice

Köpt present till Ida idag och kaffe blev det i 2 olika smaker till henne! Irish cream och Apelsin smak! Mm De lukta gott uta helvete! :) Gick dit och fick mej paj och kaffe! Mums på de..
Sen blev de Idol och hem.

Nu ligger jag i min underbara säng och bara är! Strir med lite folk också. =P
Mitt huvud har gått rätt in i helvetesperiod.. Huvudvärk konstant nu sen i söndags!! =S Men men får slänga i mej ett par tabletter så går de över för stunden.

Bättre dag idag men inte så värst kanoners! yeye....

Imorgon är det 3 år sen faffarn gick bort. Så ska till graven med blommor imorgon! Vila väl Snubbis. =)
Ska till mormor och hjälpa henne med gardiner och städa lite!
Ska rösta också! Tycker det är så svårt för jag hänger inte riktigt med vad alla säger å hit å dit. Så vi får se vad som händer med det!


Jag har iaf sveriges goaste katt! Gud vad jag älskar henne! Min lilla lilla Svea som var så liten är så stor och go!
Den dan hon försvinner då kommer niagarafallet befinna sej i mitt ansikte! Urs hoppas de dröjer MÅÅÅÅÅNGA måååånga år tills dess! Löööve Sveabus! <3

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0