Jag kan inte...

Sluta lyssna på Van Morrison - These are the days! <3

Idag har vi vart och lekt i crossbanan och det gillas skarpt! Herregud att de kan vara så kul med sand och vattenpölar. =)
Efter det så drog jag och mamma in och handla mat och jag gick in på hundaffären och jag kolla på en väska och köpte lite godis till Bonita! =)

Ikväll har jag käka massa saker. En ätar kväll som bestod av: Sallad (isbergsallad och paprika med grekisk dressing), Sen mackaroner med grekisk dressing. Det är så jävla gött.. Söstra som lärde mej de förr i tiden. Sen blev det räkor på det. Och sen lite mer mackaroner. =) Hahah Lord.

Även kolla en dokumentär med Roman Polanski. Intressant och lite sorglig.


Ne nu blire in med BETTSKENAN och se på en film.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0