Tisdag och snö

Ligger nu i sängen och har precis slängt i mej 2 smörgåsar och 1 stort glas mjölk! Hade 4 stirrande ögon på mej när jag åt... följde mina tuggor! :) Söta.
Idag har det snöat och blåst som fen. Bonita tyckte det var jättekul med snö och hon härja som aldrig förr :) Var en sväng i gropa och där gick det uta helvete. =)
Har även tvättat och städa lite här hemma.. Råka dock dammsuga upp en dataknapp..... åh... Så det var bara att ta ur båsen och skära upp påsen å börja leta bland all skit som var i den påsen. Hitta det iaf och den är på plats! :) Imorgon ska jag ut och gå med Saga vid klockan 12 och på torsdag också för den delen.
På torsdag kommer även min syster hit och sover här till fredag=D För vi ska till Ullared! :D Det ska bli funnyhunnybunny! :) Ska försöka hitta ngt kul till Bonita, kanske en billig bädd :)

Nej nu ligger både Svea & Bonita på varsin sida om mig och tvättar sig och de vill att jag ska släcka lampan tror jag så de får de nog blir strax!

Fridens Liljor.








 LÖÖÖVE to them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0