MedUcering av pencUlin!

Ligger rätt ut i sängen å filosoferar på livet.. Så är det med det..
Har åkt på ngn jävla bakterie i halsen så här går man på penculin.. Inte så rockigt med feber å så men det är snart borta!
 
Idag har jag inte gjort värst mkt.. dammsöge huset och duscha tindra! Kolla på tv har jag gjort också!
På fredag blir det till å städa hos mormor och sen fika med LINA som kommer hem från stockholm! Ska bli väldigt kul å träffa henne igen! =) Sen funderar jag på utgång på lördag.. fast nykter då! =) Fast en cider eller en grogg skadar nog inte! =)


Har väl inte hänt så väääldans mkt hos mig på sistone.. umgåtts en del med Mimmi och med broder..

Nej nu ska jag läsa ut Slash!! :( Vill inte boken ska vara slut för jag har ingen annan å läsa..
Ska försöka få tag på lite böcker så jag har!

Cheeers!




Mickan och jag på Torgnys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0