Shoppat! OM

Idag blev jag väckt av Louise kl halv 9! Somna inte förens kanske 4 inatt för jag läste i min bok å kunde verkligen inte sluta! Så man var lite smått trött imorse =)

Men sen bar det av till karlstad för lite shopping :) Alltid trevligt. Fick äntligen köpt min tröja som jag kollat på sen i höstas! För halva priset! Så jävla gött!!! Så därför tänker jag inte skriva så mycket mer idag. Gött va!?
Jooo vi grilla idag! Å grillmästarn själv la ju på köttet för tidigt på grillen så ena sidan blev typ svart! Så jag gav upp å lät pappa ta över men grillen var för varm hur vi än gjorde.. :) Men till slut så gick det bra. Fast med lite brännt.


HÄR FÅR NI LITE BILDER FRÅN VAD JAG KÖPT!


FRAMSIDA PÅ LÖVE- TRÖJAN!


BAKSIDAN! ME LIKE!


PRICKIGA TOPP ELLER VAD MAN NU KALLAR DEN! HM GILLAS!


FINA LINNET FRÅN CARLINGS! UPPSKATTAD AFFÄR!


SIST MEN INTE MINST MINA NYA SÄNGKLÄDER! =)


Tack för mig! Nu blir det att läsa min wonerbara bok! Natt!














Kommentarer
Postat av: Erika

men din jävel ge mig dina sängkläder!! :P

2010-06-29 @ 23:31:20
URL: http://erajka.blogspot.com
Postat av: Erika

ne jag har inte råd :'(

2010-06-30 @ 17:17:08
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0