Nattlista... har tråkigt.

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår? - Mimmi! =)

2. Vad gjorde du 8.00-9.00 imorse? - Sov så gott.

3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Kolla på sex and the city.

4. Vad hände dig 1993? - Var 4 år. Minns inte.

6. Tre ord varför du sist spydde? - Bakfylla, bakfylla, bakfylla

7. Vilken färg är din hårborste? - Röd och silver.

8. Vad köpte du sist? - Skor, klänning, kjol, t-shirt, shorts.

9. Vad fick du senast i present? - Oj.. Var nog i julas, film, smink, pengar.

10. Vilken färg är din dörr? - Vit

11. Var förvarar du dina pengar? - Plånbok, banken, fickan.

12. Hur var vädret igår? - Rätt skapligt.

13. Var kramades du sist? - Baldersnäs.

14. Vad ser du fram emot? - Vet inte.. Inget speciellt tror jag.

15. Vad är 15? - Det är ett nr.

16. Vilken skostorlek har du? - 37- 38

18. Är du random? - Om jag är.

19. Vill du klippa dig? - Ja men vet ej hur.

20. Är du över 25? - Nej det är jag inte.

21. Pratar du mycket? - Ibland!

22. Kollar du på O.C.? - Kollade i början när de gick. Men Erika om jag inte minns fel ;P

23. Har ditt namn ett "x" i det? - Neje

24. Känner du någon som heter Steve? - Icke.

25. Hittar du på egna ord? - Haha ja det gör jag.

26. Är du kittlig? - Ja det är jag.

27. Är du en typiskt svartsjuk person? - Nej. Det är inte mycket.

28. Nämn en vän vars namn börjar på M? - Mimmi
29. Biter du på naglarna? - Jag har gjort men slutat för några år sen.

30. Har du lockigt hår? - Ja jag har lockigt jävla hår.

31. Vilken konsert ska du på härnäst? - Det vet jag inte! Men är bra sugen på ngt coolt!

32. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - Ska jag verkligen nämna det? Neee

33. Hur många gånger har du svurit idag? - Haha.. Ja fy fan.

34. Vilket ord säger du ofta? - Oj… Stiv kanske?

35. Har du sett filmen 'Donnie Darko? - Japp! Vilken film! =)

36. Ska du jobba imorgon? Nej inte imorgon.

37. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - Hmm.. Sa det till Svea. Men person så var det Jocke.

38. Vad borde du göra nu? - Sova. Men vem orkar de? :P

39. Har du något smeknamn? - Haha ja, Stinis, Stinalivlina, Stajna.

40. Sover du mycket? - Haha ja det gör jag verkligen!

41. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - Oh… Det blir nog Hell Ride får jag nog säga.

42. Tycker du om någon just nu? - Japp….

43. När diskade du senast? - Häromdan.

44. Har du gråtit idag? - Nej.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Fick massa kul idag! Bilder imorgon på det =) TJO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0