Jonnie put that gun down!

Har idag städat Norskens bil! Aldrig sett en så städad bil!=P Hjälpte bror också med att tvätta av hans bil som han ska sälja, Använde högtryckstvätten! Hur kul? Haha. Sen laga jag mat. Fisk, potatis och en gräslöksås! Bra? Ja det är jag! Mimmi kom en sväng, vi satt och kolla på tv och spela spel! ;) Sen bjöd far på kaffe så vi har sutte ute hela kvällen och prata om verkligen allt mellan himmel och jord! Trevligt slut på denna kväll=)

Imorgon drar jag och Mimmi till Svinesund och svinar! Trevligt att komma ut lite.

Det händer ngt med mig som är skumt!? Vet verkligen inte vad det är heller.. Störande! =S

Denna vecka blir det lite trevligheter. Svinesund imorgon, städa hos mormor, kanske fryksdalsdansen, kanske hjälpa syster med bröllop på kroksta. =)

Nej annars så säger jag tack och ajö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0