Come give me love.

En liten lista här!

  • Vilken svordom använder du mest? Jävlar, helvete, förbannade, fan
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det var längesen jag ställde klockan..
  • Använder du flip-flops? Mina dödskalle flippisar är borta så nej. 
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Det är på Ica det
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är nog hellre med på bild än att stå bakom. ;)
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Johan Falk filmerna! Mums. 
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle skaffa mig ett körkort och köpa massa saker. Sen skulle jag ge en del till min familj. =) Beror ju på hur mkt summan är på också. 
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Ja det kan jag lova.
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej det gör jag inte. Men skulle nog behöva en klubba slagen i huvudet så jag somnar för det är svårt å sova.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?  Använder högtalarna till datorn så...
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? oj.. just nu är det en massa bra. 
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?  Jajjemän! 
  • När var senast någon stötte på dig? På nyår!!
  • Vad åt du till middag senast? Stekt fläsk med stekta potatisar 
  • Använder du huvtröjor? Japp, me love them
  • Vem var den senaste som ringde dig? Käre bror
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bilarna.
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det tror jag säkert.. varför inte?
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, men mest Pippi långstrump 
  • Hur många syskon har du? 2 bröder och 1 syster 
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nej det är jag icke..
  • Äger du några band t-shirts? Japp, Kent och Iron maiden
  • När flög du senast? 2005
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 st 
  • Läser du för skojs skull? Ja, jag har börja läsa en hel del faktiskt. 
  • Pratar du några andra språk? Engelska. Men skitdålig på det
  • Diskar du din egen disk? Ja, det händer att man tar diskmaskinen ibland =P 
  • Har du gråtit offentligt? Ja det har jag.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop. 
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja, Jag vill tatuera mig 
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja och nej =P 
  • Kan du kasta macka? Ja det är klart
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej men vill =P
  • Vad har du med dig in på bion? Dricka och godis
  • Vem var din favoritlärare och varför? Margareta Wallin! Hon förstod och lärde ut på ett bra sätt att man tyckte det var kul att göra bra ifrån sig
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej du
  • Vad har du för väder? Snö och lite kallt 
  • Har du en blogg? Neeh hur kan du tro de..
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Oj ojoj... Det var nog Fotolektionerna
  • Gillar du att flyga? Nja sissodär.. var väldigt nervös när jag flög. Och rädd
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Omtänksam, snäll, rolig. 
  • När sov du senast på golvet? Det var nog ett tag sen. =P
  • Vilken är din favorit drink? Jäger redbull
  • Gillar du din boende-situation? Nej inte så.. hos päronen.
  • Vilken är din mammas hemstad? Långed
  • Din pappas hemstad? Åmål
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4-5 eller ngt.. 
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Haha nej, Väntar på skolan som ska börja så här är man slappis
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja vissa lektioner fick man allt höra: Tyst nu Gustafsson
  • Vilken är din favoritfrukt? Melon
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Haha nej.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 år
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja ibland så.. 
  • Tror du på liv på andra planeter? Nej.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Var nog min bror.
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Om det nu är så att det finns en gud så är det nog en Han 
  • Vad var det senaste du åt? Smörgås med skinka och ett glas mjölk 
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Båda. Men det beror på vad det handlar om.
  • Gillar du senap? Ja det är gott
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Hmm Jag vet inte hur jag säger.. antingen går det åt helvete eller så blir det bra. 
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG
  • Tycker du om att krama folk? Ja, Det är mysigt!
  • Skulle du säga att du är trendig? Njae, Klär mig i det jag trivs i.
  • Äger du en digitalkamera? Nej men ska införskaffa en inom sin tid =) 
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Allt som är små. 
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja det har jag verkligen!!! 
  • Tycker du att du är attraktiv? Nej det tycker jag inte. Gigantiska fötter och en enorm näsa.
  • Vad är du allergisk mot? Inget speciellt så... Idioter skulle de väl vara då.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Icke..
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Inte en spaning! 
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Dom som läser min blogg..

  • ONT i mitt huvud å det har jag haft i flera dagar nu! Trött på allt å de mesta!!
    Mensvärk som en fet apa! hatar det allt är förstört...

    kom sänk ditt huvud
    och lägg dej ner
    kom ge mej kroppen
    kom ge mej allt som du har
    och jag ska stanna kvar...

    Bli bra snart då.. skjut mej.

     mh


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Vad vill du Stina?:

    Trackback
    RSS 2.0