I'm goin' down

Lyssnar jag på nu! Fantastisk!

Idag har jag grejja lite här hemma.. städa, diska laga mat och tvätta.
Ugnstekt falukorv med hemmagjort mos! Mmm! Jag kan allt när jag vill..

Sedan stritt lite med broder och pappa.. men så får de ju bli ibland.. :) Kul är det iaf.

Lagt ut bilder från helgen och helgen innan på facebook så det är ju bara å trampa in där å kika om ni har lust å se på dem.

Nu ska jag snart lägga mej och se på film och läsa Slash! Bra bok!

Imorgonn vet jag inte vad som sker.. ska skriva lite och sen får det nog bli promenad tror jag! men icke själv!

Haha påtal om det... Förra veckan var jag ordentlig för en stund! haha om man nu kan kalla det så..
På med springskorna och sprang upp i skogen. Men det var inte plogat på vägen så jobbigt blev det! Sen in och på våran träningsmaskin en stund och sen situps och armhävningar! Må jag kalla duktigt! Sen gjorde jag en sallad å den var så go så jag åt upp hela skålen! Mmm! Men detta får inte bli en vana detta.. hahahah!

Ne nu ska jag läsa eller kolla vad pappa gör! Gonatt


Kommentarer
Postat av: caroline

Heej Stina !

Ja det är inga problem, tala bara om för mig hur du vill att den ska se ut så fixar jag det :D

Allt bra med dig annars ?

2010-02-11 @ 12:32:21
URL: http://ckonradsson.blogg.se/
Postat av: caroline

inga problem det fixar jag :D

Joo det är bara bra med mig . Du får pilla dig till bengtsfors någon dag tycker jag . så kan vi ta en fika eller något .?

2010-02-11 @ 18:59:28
URL: http://ckonradsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jo det är fint! :) Nyss kommit hem från Anna i Göteborg. :)

2010-02-14 @ 15:14:47
URL: http://saravidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0