Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na

Haha det var visst inga som ville säga vilka som läser här! Men gött för mej! =P

Idag har vi gjort korv här hemma.. Julkorven! Mmm så go!
Under veckan som gått så har jag vart ute för det mesta och busa med Bonita i snön! Hon gillar verkligen snön den tösen.. Men inte på kvällen då tycker hon de bli för kallt om tassarna och då hoppar hon på 3 ben och vill go in! Haha tok! =) Har städa, sytt om mina gardiner och bytt stänger idag! Blev riktigt bra för att vara mig. ( Fick ingen hjälp av mamma väl? nej ) Haha.

Imorgon är det fredag och jag vill göra ngt kul under helgen. Men vad?! Någon som har ngt kul förslag? =)
Nåja, ngt blir det väl av denna helgen också. Kanske ngt jättebra? Vem vet? ;)


Neeeeeeeeeeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0