My queen and my empress

Vart en riktigt bra helg. Åkte upp till karlstad för att jobba julbord på fredag och lördag! Gick rätt bra=) I lördags fick ja stå i garderoben som var ett bombnerslag! Inga galgar i ordning! Så då fick jag försöka fixa till det. Fick lite ordning iaf! Sen kom pappa och hämta mig så jag fick komma hem till Bonita! :D Så idag har jag fixa tikskydd till mitt mensmonster till hund och sen så smörjde jag hennes tassar och klippte klorna! =) Bra mig!
Min bror tjata på mej att åka med en sväng på snöskotern! Kul var det men lite läskigt när vi åkte i ca 85 km/h..:P
Imorgon ska jag på arbetsintervju! Och ja, jag är nervös! =S Urs! Men de kommer nog gå galant hoppas jag!

Nu ska jag strax slänga på en film tänkte jag. =) Goodnight.


 Hulken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0