Dag 1 - Presentera mig själv.

 
Namn - Stinaa Gustafsson
födelsedag - 29 september 1989
hårfärg - Rött, och inte orange då.. utan rött
ögonfärg - Blå
längd
- 1,55m
Piercings - öron och läpp.
Tatueringar- Inga än
Pojkvän/flickvän- Singel sen ett tag tillbaka! 
pluggar/jobbar
- Söker jobb. 
favoritmusik - Jag gillar all musik nästan. Så de blir svårt.
favoritlåt -  My queen and my empress  <3
favoritdjur - katt och hund
favoritsport
- Hm.. de finns ingen kul sport.
favoritfilmer - Oj! Vilken ska man välja då då? Finns ju så många bra. 
favoritmaträtt - fisk, kotlett, potatis och sås :D 
favoritdryck - Muljust! (julmust!) haha 
favoritgodis
- Surt ,choklad, kritor, och CHIPS <3 
favoritårstid
- Vår och sommar såklart!
favoritkonstnär
- Haha... hm.. 
Favoritdag:  -  Torsdag.
Favoritsyssla.  - Film, läsa, umgås, mysa och slappa! 
Favoritskådis? - Hm, sånt där är jag ju så dålig på.. Massor jag gillar iaf.
Kul fakta om dig- Hm... Jag är så kort att jag får plats överallt och kan packas ner i vad som helst nästan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0