Torsdagen.

Varit i Karlstad hela dagen ungefär. Åkte upp så vi var där vid halv 12... In på Ikea så Mimmi fick handla det hon skulle ha. Plus att jag köpte 2 ramar! =)
Vidare in till centrum och där blev det för mig: En pösig kofta/tröja? en halsduk och en maskara! =) Nöjd...
Sedan käka vi lite mat och sen bar det iväg så mimmi fick tatuera sej! =) Så jävla snygg den blev! :) Så sugen själv nu på och tatuera mej!! :) ÅÅÅ Ge mej ett jobb så jag får råd!!

Sen vid halv tio kom mamma och hämta mej hos Mimmi! Och har suttit här sen dess! Blir väl det ett tag till sen blire film och läsa min nya bok jag fick av min favvosyster!! :) Dolly Parton självbiografi! =) Gillar ju bara sådana böcker!

44 FRÅGOR DU TROLIGEN ALDRIG FÅTT PÅ SAMMA GÅNG.

1. Det första du tvättar i duschen? - Håret / Ansiktet..
2. Gillar du kaffe? - Mm det är gott, med mycket socker och mjölk =)
3. Hur mår du just NU? - Ont i hjärtat...
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? - M
5. Berätta om din senaste dröm. - Oj...Kommer inte ihåg.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat en hel månad utan att tröttna på det? - Ja det tror jag!
7. Vad vill du ha just nu? - Haha oj! ;P Kärlek!
8. Har du räknat till 1000 nån gång? - Ja det tror jag.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? - Både och!
10. Använder du smileys? - Yepp!
11. Har du träffat någon kändis? - Ja, det har jag.
12. Gillar du keso? - Keso är gött!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? - Venus Doom
14. Hur många länder har du besökt? - 5
15. Är dina föräldrar stränga? - haha ja men på rätt sätt..
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Aldrig!
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? - Ja jag!
18. Brukar du hyra film? - Händer.
19. Var kommer du vara på lördag? - Full i åmål..
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll? - Nej men det var på nyheterna som jag såg det. Var hemma den dan för att hjälpa till och städa inför pappas 50årsfest
22. Vad åt du till lunch? - Korv me bröd
23. Har du lockigt hår? - Ja.
24. När grät du senast? - Ett tag sen..
25. Har du gått in i en vägg någon gång? - Japp!
26. Favoritårstid? - Våren/försommar
27. Vem höll du senast i handen? - Mimmi.
28. Sover du med TVn på? - Nej men datorn..
29. Tycker du att du är gammal? - Sakta men säkert så vlir jag gammal..
30. Är du mörkrädd? - Nej inte så.
31. Gillar du ditt liv just nu? - Det funkar väl.
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? - Japp det har jag när jag hade badkar!
33. Har du bra syn? - Ja det tycker jag.
34. Var är dina föräldrar just nu? - Mamma i sängen. Pappa i tvrummet.
35. Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor, linne och huvtröja.. underkläder också.
36. Vad var det senaste du köpte? - Tröja och halsduk och en maskara.
37. Hatar du mer än 3 personer? - Hmm.. Kanske..
38. Använder du sushipinnar? - Nej..
39. Äger du ett vapen? - Nix..
40. Gillar du ditt hår? - Ibland.. önskar att det inte var lockigt!
42. Gillar du dig själv? - Nja.. Ibland.
43. Vem står dig närmast, mamma eller pappa? - Pappa tror jag.
44. Hur ofta använder du MSN? - Varje dag.


Hej me sej!     

Kommentarer
Postat av: Erika

Har hon tatuerat sig igen? Åh jag vill med tatuera mig ju! Vi får åka och tatuera oss när vi fått pengar :D

2010-08-27 @ 00:46:51
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0