Onsdag

En nerv i mitt ögonlock har kommit iklämm och ögonlocket darrar hela tiden sen igår! Störande! =S

Idag så gjorde jag iordning mig efter många om och men! Åkte in till stan med mamma för att gå till apoteket!
Blev liten kik in på bokhandeln också! =) Men hitta inte den boken jag ville ha men hitta en julklapp till min bror! Lite tidigt dock men nu vet jag iaf om det blir jag som ska ge till han! =P
På väg hem så blev jag så sugen på tacogratäng så det fick de bli. In på eurocash och handla allt som behövdes!
Hem och gjorde den sen låg jag på soffan en stund och kika lite tv. Sen tog jag tag i mitt rum och la in all tvätt i garderoben! Så nu är det ordning på torpet igen! =)

Ikväll har jag haft tråkigt å bara lega framför datorn! Inget bra på tvn heller så jag smäller av snart!
Väntar på om Robin ska komma till rickard så vi 3 kan fortsätta och se på filmen vi såg igår!

Ont i magen fick jag nu så tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0