To the top!

Tänkte då skriva lite här då eftersom det gått sissodär en 3 veckor sen sist :P
Har väl inte direkt hänt ngt speciellt heller men liiite. Det har varit påsk och den var mysig! Utgång med mimmi på torsdag å lördag! under påsken då..
Sen har det vartit lugna helger tills den som var nu.. Mycket mycket trevlig kväll! =) Får göras om tycker jag ; )

Har umgåtts med mimmi en del och sen varit hemma.. Var på Nöjes i torsdags å jobba lite.
 Sitter nu å lyssnar på The Return! MM bra!

Kan inte komma på ngt mer som hänt.. Finns väl en del men vill inte skriva det här ändå! =P Tjolahopp på det!

Idag har jag varit hos Alex å bonita å hälsa på! Kolla på new moon! Kan ju inte annat än gilla de där filmerna!! :D
Imorgon kommer Mimmi ut till mig efter skolan å hälsar på mej! trevligt!=)

Nej nu har jag fan inget å skriva mer! tja



Varför skriver jag här för?? Inte en endaste aning! Hej

Kommentarer
Postat av: caroline

Nu är din header klar :) Äntligen :P

Skicka mig ett sms med ditt lösenord och det så fixar jag in den åt dig:)

2010-04-26 @ 21:20:01
URL: http://ckonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0