Have you ever seen the rain?

En väldig trevlig kväll på nöjes i fredags. Full å galen blev jag med och ingen sömn på hela natten! Men igår så sov jag på soffan en stund och sen sov jag mkt och skönt i natt iaf! =)
Nära på och dö igår iaf.. krock. Men det gick bra som tur var! Im alive....

Idag har jag inte gjort så värst mkt. Käka stekt fläsk med pappa! Och han är kung på och steka fläsk!! MMM Sen så tvinga jag han att se på Madicken med mig!^^ Sen sutte vid datorn som vanligt å vart hos Henrik och Ida och käka bullar! =)
Igår fick jag se på Mask helt själv och de var inte roligt.. Hade gärna haft lite sällskap om man säger så. Hatar å se på film själv. Älskar verkligen den filmen! Cher är så otroligt fin i den filmen! =)

Imorgon kommer Söstra och Johan hit och ska stycka gris och sen åker jag med dem till karlstad! Hälsa på lite och jobba! Ska träffa Koffa och Lillemor är det tänkt också! =P Får se vad som hinns med.



 Love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0