Bonita! = )

Japp nu har man haft Bonita i snart 2 veckor..Hon har vart hos sin ägare några dagar också.. Hon är min kompis Rottweiler. =) Så underbra hund finns inte.. Tror jag är kär.. ;)
Jag har varit hos Mimmi några dagar denna vecka å umgåtts! Me like. Vi har spela MW och Guitar Hero för hela slanten.. Reta louise lite också så.. men de hör till vardagen ;) Idag kvart över 10 vakna jag av att de knacka lite svagt plus att Bonita skälla till.. Slängde på mig mysbyxorna och en stor tröja... Då är de Jehovaskäringar som står där...
Tant - Oj väkte vi dej?
Jag - Ja det gjorde ni.
Tant - Det ska vi aldrig göra om igen.. ( gav mig ett jävla blad om jesus eller vad de var.. Slängt redan) ;)
Jag - Bra.. och så stängde jag dörrn och slängde mig i sängen igen.. ;)

Ni som känner mig vet att jag har ett jävla morgonhumör...;)
Sen så ringde Mimmi mig så vi åkte till Granngården och Mimmi köpte halti till Adam.. Den tyckte han inte om så värst mkt.. gick ur den några ggr men han kommer allt vänja sig med den.. : )
Sen var vi på Euro Cash och handla mat å så. Mycket bra skit de har där. =0) Sen tog vi svängen förbi Profab å jag köpte shampoo till Bonita och en leksak till henne..
Kom hem och packa upp allt å käka mackor och sett på tv och spela Mafia Wars :) Vart på en promenad till Servus och handla snys.. Mums ;)

Resten av dagen blir det väl till å städa och diska å grejja här i lägenheten.. Bada Bonita också :)
Kanske ska höra med Bror om han vill komma på besök idag/ kväll. Vore trevligt.

Ska grejja lite nu.. Hej på sej.




Kommentarer
Postat av: johanna g

sååå söt....

2009-05-07 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0