Vår! För hela slanten. =)

Vaknade utav att fröken Mimmi ringde vid halv 11 men jag svarade inte ;) Utan jag låg å drog mig en liten stund och sedan gick jag upp med täcket och satte mig i soffan och ringde fröken =P Sen så diska jag, använde mina oranshe diskhandskar som jag köpte igår.. Riktigt bra var dom! Sen lite frukost och sen in i duschen å sen på med kläder å blåste håret och sen så sminka jag mig å så kom pappa och hämta mig och körde mig till mimmi. För Miriam skulle vara med och leka idag =)
Så vi satt å tjöta å fika lite..Sen så gick vi ut på prommenad och gjorde lite ärenden.=) Sen när vi kom hem så blev de lite guitar hero spelning=) och matlagning och tjöteri och spelning. =P Sen så kom far igen å hämta  mig å mirre så körde vi hem henne och åkte till bengan igen.

Så nu ligger jag rätt ut i sängen och surfar en sväng å skriver här=)

Ska på 20 års kalas hos Erika på lördag =)

adjåås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0