Hitza hitz =)

Jahaja då börjar det bli varmare och skönt ute. Äntligen så kanske denna efterlängtade våren kommer =) Hoppas. Man blir så mkt piggare å gladare. I häljen har varit rolig. I fredags så satt tanten Stinaa och kolla på "Så ska det låta" och framför datorn hela kvällen. Såg en halv film sen på natten.. riktigt bra tyckte jag. Men kommer dock inte ihåg vad den heter nu. Sen på lördagen så åkte vi fram till systemet och jag gick och köpte presenter till Erika eftersom hon hade 20årsfest som var hur trevligt som helst.=) Sen när vi skulle åka igen så kom alexander så då åkte vi bort till Sidan Södra för där var de ngt B rally ;) Inte så jävla rockigt. Sen efter de så var de bara att åka hem å spela lite guitar hero och sen fick men börja göra sig iordning.=P Sen kom pappsen och hämta mig å körde mig till Fengan =)

Satt där i folkets hus och drack den gööörgoe bålen :) Mm mums. å satt å tjöta en massa roliga minnen =) Sen så kom de en del folk å då gjorde vi massa lekar och jag blev 3a ;) Hete det " Hela havet stormar"?? HAha VAr en jättetrevlig kväll iaf!

Sen igår så slappa jag heeeela dagen låg på soffa å såg på massa repriser och sen kom Martin och Ruben å såg på tv åså. Så då fick jag lägga mig i sängen och surfa runt lite ;) Sen blev de Beck. Älskar alla beckfilmer. =) Sen så blev de till å surfa lite och sen se på film :) Ice Age men hann inte se så mkt innan ja somna.. =)


Nu sitter jag och väntar på att Mimmi mus ska komma och hälsa på  mig. Plus att det är ngn här som ska laga mat men spelar istället:P hahaha fan vad ja väntar ;) Som fan också ;)


Blir nog kanske en prommis med Mimmi sen :)

                                                                                               Jag och erika på hennes 20årsfest :)
Adjååås   / Stinaae

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit sikken snygg klänning erika hade! :D blire åmål i vecka då?

2009-03-23 @ 17:37:41
Postat av: caroline

shit vad fin du blev i håret =)

2009-03-30 @ 12:25:57
URL: http://ckonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0