Surprise, Surprise

Idag skulle jag väcka Jocke men jag tänkte att vi snosar i 5 minuter. Men då sov ja så himla gott så han försov sej :P Hehe jag är en bra väckare.. annars ;)
Städat av bordet så man kan sitta där och så vart ute med Torsten =)

Fan vad roligt vi hade i lördags! Mimmi och jag dansa så jag fick en smäll i huvvet av en annan tjej som flög runt ryggen på en kille.. Haha men så är det. KUL hade vi. Efterfesten var mysig också. Hehe..

Idag ska vi nog inte göra så himlens mkt. Fast det är sol å varmt! Får nog ut och leka med Torsten kanske =P

Sitter nu i sängen å väntar på att jocke ska bli klar med sitt möte... Lyssnar på Bruce Springsteen - Life Itself. Ganska go.

 Min frisyr på "Rockabilly kvällen på HC" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0