Stajna från Brajna.

Nu är fan vårfan här! Så jävla gött. Påskhäljen var till en del bra och till en annan del inte så bra. Men de ordnar sig.
Sitter nu i Åmål i lägenheten och har kikat runt på en massa saker. Självbiografier hit å dit. Tycker sånt är jätte intressant=). Idag har jag lagt på ett brev från posten och sen pantat flaskor och burkar, sen träffa jag Mimmi å Marcus på stan så då gick vi till Winerkonditoriet och köpte bakelser.. Mmm för Budapest bakelse :) Sen så tog vi en walk på stan och kika på lite saker som man vill ha :) Sen blev de Guitar Hero för hela slanten. : ) Sen så gick vi till skoaffärer men de hade inte de skorna som Mimmi ville ha. Så vi gick till Ika å handla mat till korvgrytan som jag bjöd på idag. Mums ; )

Sen så kolla vi på Andra Avenyn och tjöta. Efter de så for Majmi hem. :( Vill inte vara ensam så börja tjöta på Lollö med bajdojen att hon skulle komma men de gjorde hon inte de. De var för sent tydligen! Haha.

Imorgon blir de nog ut på tur med mimmi å lollö. Får se vilket håll de bär av åt.. Annars ska jag tvätta om de finns tvätt tid så att säga :)

Nu ikväll har jag lega här med datorn i knät å tjöta å läst både hemska å roliga saker, =) Är inte särskillt trött heller. Ska bädda nytt i sängen hade jag tänkt. Får väl ta å göra detta om en stund. =P




  Min Majmi och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0