Bortskämd....

Ja det är just det jag har blivit sen i månagskväll till ikväll! Av min kääära syster Johanna och Johan =)
Åkte med dem upp till Karlstad i månags.
Massa mat, massa träning, massa mys, massa bakning. Ja massor av allt och kändes fruktansvärt gött å få komma ifrån i några dagar! Å bara mååååå =)

Vi bakade cupcakes idag å maccarons? (Eller hur stavas det hörredu söstra?) ;)
fina och goda blev dom :D Så kuul =)

Tack så jättemycket för alla saker jag fått! Herregud var så mycke :D Å glad å tacksam är jag! Å inte minst stel :P Haha!

Puss på min syster!








Kommentarer
Postat av: Johanna

Å det va så lite så!! leva å må det är melodien det här i suncity! hoppas träningsvärken släpper snart :)

Kram kram

2012-03-15 @ 08:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0