Från klar himmel

Bang boom doom.
Så känner jag att jag vill ha en sån där go kram som är lång och varm. Som betyder kärlek och omtanke.
Inte en sån kram man ger varandra när man ses eller ska säga hejdå till vänner..En såndär snabbkram. Inte för att den INTE betyder ngt!
Men en såndära ja kärlekskram. Sen hade det väl inte vart fel med att ha ngn och ligga i sängen och se på film och skeda med heller.
Ååååååååååh Jag måste hitta mannen, kärleken!! Jag är inne på 3e året som singel nu....
Men så fort någon blir intresserad eller intressant så avböjer jag det för tanken finns fortfarande kvar hos dig.
Vet inte vad du gjorde för att det skulle bli såhär men såhär har du gjort. thanks.

Tur jag har mitt mensmonster till hund som tycker om mig!


Blev ett konstigt inlägg nu märker jag men så får det bli ikväll..

Tack för kaffet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0