Happy

Fick en fråga igår -  Är du en lycklig prick idag? Svara att jag var sådär lycklig.. Men sen så slog det mig...

Jag bor hos mina älskade päron (inte så rockigt alla gånger) Men jag har tak över huvudet, mat, dusch, toalett.
De låter mig bo här med min hund då jag inte har ngt jobb. Och jag vet inte om jag ska plugga till ngt eller vad jag ska göra. Jag vill ha en plan men jag har ingen jävla plan. Jag vill ha ett körkort men det är inte lätt att få ngt körkort när man inga pengar har. Jag vill flytta men jag kan inte flytta. Jag vet ingenting om mig själv. Vad jag inte vill och vad jag vill?!
Men jag är lycklig ändå då jag har ngnstans att ta vägen! Att jag har den familj jag har, de vänner jag har, den underbara hund jag har! Det är ni som gör mig glad när man är lite depp.

Kollar just nu på Bonnie när hon ligger och fläcker ut sej på min säng här brevid mig och sover.
Jag viskar Älskling och ser att ögonen sakta öppnas och hon lyssnar på mig. Det värmer i mig. Hon är den goaste jag vet! All kärlek till min lilla Bonita! <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0