Gästinlägg av André

Jaha! Vad ska man skriva nu när jag väl har hackat mig in på Stinas Blogg? HAHA jag är en så grym hacker så jag fick fråga henne om mail och lösenord! Dålig ordning kallar jag det. Men men. Har lekt lite i Stinas blogg och fixat lite saker inne på kommentarer sidan. Funkade bra. Så nu hoppas jag att folk kommenterar oxå. HAHA! Inläggsidan är lika rörig som Stinas rum kan jag tänka mig! Säkert saker och skit över allt ;). Eller hur? Men men. Vad ska man skriva i någon annans blogg? Hmm? Nu vet jag, jag ska beskriva Stina för mig. (JAg beskriver henne så ni andra tror att hon själv skrivit detta ;)) Stina! Stina är en av min äldsta och bästa tjej kompisar. Hon är kortare än mig, och då är de jävligt illa. För jag är kort! Stina är en bra tjej som har utseendet på sin sida! Hon är väldigt söt. Men hon är även lika snäll som hon är söt! Stina vill alla väl och har ett hjärta av guld! Hon har även en väldigt söt hund! För mig är Stina en väldigt bra tjej och vän. Vi kan snacka om de mesta! Å även om vi inte alltid umgås så ofta eller pratar varje dag hela tiden så vet jag att Stina hon är alltid med mig. Hela tiden! Stina har pratat med mig nu de sista. För jag har varit nere och de är jag jävligt tacksam för! Det är så vänskap ska vara. Man behöver inte prata varje dag för att ALLTID finnas där för varandra. Stina bor även långt ute i skogen! På ett ställe som kallas för skansen! Tror de kallas så för att Stina är så kort och kan ibland liknas med en liten apa eller något :). Skansen liksom :). Jag skulle kunna fylla hur många sidor som helst med mitt prat om min vän, och hur mycket jag uppskattar henne. Men då blir hennes ego så stort så då skulle jag aldrig orka med henne. Min vän, min Stina! Tack för att du finns! <3 Nu börjar min fantasi att dala alltså. Vet inte vad mer jag ska skriva. Om ni känner för de så kan ni ju alltid besöka min egna blogg. ----> Halfevil.blogg.se <---- :) I övrigt! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN STINA! HOPPAS DU FÅR EN HELT UNDERBAR FÖDELSEDAG!!! <3 Å med de orden så avslutar jag mitt gästinlägg! Courage Today Victory Tomorrow - Från Sverige Framsida, GÖTEBORG! // André

Kommentarer
Postat av: André

Måste ju testa Knock me out knappen oxå :) Grattis igen min vän! <3

2011-09-29 @ 02:17:36
URL: http://halfevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0