Födelsedagsbarnet är nöjd!:)

Ja då har man fyllt år då!:) haft en jättebra dag!:)

Mormor, Mimmi, Henrik, Ida, Ellen och mamma har fira mig med bakelse och kaffe!:) mys! Mimmi stanna kvar några timmar och käka chips och vilan som jag fick av henne!
Trodde det var blommor jag fick men i blommpåsen var det cola och chips!<3
fick även den coolaste mössan av Mimmi som jag kolla på igår!!!:) Tack så jättemycket Mimmi!:)
Kommer även få det juvliga i.d founditation av syster!! Ett måste i livet! För det jag har nu är totalt värdelöst! Urs!!! Tack syster för presenten som kommer inom ett tag!:)


Nu sitter jag här med fonen och har ont i magen!:(
Men ska lyssna på musik ett tag till och prata med vännerna. Sen blir det film igen! Kanske skulle hinna med slutet av filmen ikväll!:)

Godnatt folket!:)


MÖSSAN!!!:)


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Grattis i efterskott !

Och ofta är det de enkla presenterna som är bäst ! =)

2011-10-05 @ 15:10:15
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0