Helg, Måndag...

I fredags så var jag hos mormor och hjälpte henne och städa. Gick efter det till Ica och köpte hårfärg som blev för mörkt. Men men så blir det. Ska i med en annan färg ngn dag här :) Senare så kolla vi på Idol och slappa.. Kollade sen på några avsnitt av Greys anatomy! :D

Lördags så var jag hos mimmi och färga mitt löshår, fixa med halloweenkostymerna, kollade på film, käka gött och sen satte hon i löshåret på mig och jag satte i några slingor på henne också!:) Svinbra blev det! :)

Söndags tog ja cykeln till min bror och mös med guddottern min! :) Det var så mys och sen så käka vi middag efter det så cykla jag hem och kolla på film med R, R, A.. Scarface tror jag det var..Men jag orka inte kolla efter en stund så gick in till mig.=P

Och idag måndag så har jag vart med Mimmi till säffle på dunken och vart på stan och kika :) Sen fixa lite mer med kostymerna :) Sara kom en sväng också och tog en kaffe. Gick med hem till Sara då Mimmi var tvungen och åka och hämta Mackan på jobbet =) Och jag hade inte skjuts hem förens vid 10 :)

Så har det sett ut för mig de dagarna :)

Hur har helgen sett ut för er och framförallt denna dag? =)


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Jo, fick dra ut 8 tänder samtidigt någon gång i lågstadiet, då hade jag konstigt nog inga problem med det, men ju äldre jag blivit, ju räddare har jag blivit för allt. =/

2011-11-01 @ 18:23:29
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

OK, vad skönt att det är mer upp än ner i varje fall! =)

2011-11-02 @ 13:12:21
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0