...After The Storm...

Ligger i sängen och har en go knö hund som gillar sängen skarpt! LILLA Bonita såklart =)

Kanske ska åka till vetrinären i morgon då ena hennes tutte har svullna upp väldigt mycket och den är stenhård hela tutten på henne. Så jag får ringa imorgon och se vad de säger vad det kan vara. Kanske man får en tid å åka dit.


Igår var jag i fengan hos Erika och festa lite! Riktigt mysigt och roligt att hälsa på! Tack för en trevlig kväll Erajka!! :D
Men ack! Jag hade glömt bort hur mycket mygg det är där.. Mina ben är helt uppäten av dem! Fy fan!
Ska ta och räkna alla bett.. SVULLEN

Ídag fick det bli upp tidigt och åka till karlstad med Mimmi och Sara för att kika på när Sara skulle tatuera sig igen. Så snyyyyyyyyyggt så! :D Dock hade Lilla G lite ont i skallen imorse.. Så det fick bli Cola och en plusmeny av happymeal på donken i Säffle. Sen blev det bättre! :)

Nü sitter jag här igen och lyssnar på Mumford & Sons! Jag är förälskad i dem! MUMMA! Just nu rullar After the storm i lurarna. Pratar med syster en bra stund om allt och alla! Riktigt gött!! :)

Får väl strax krypa ner och mysa till det med Bästaste Bonnie och även slänga på en film kanske.. =P

Japp det gör jag! God natt på er smygisar! ;)


Cheeers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0