Dag 9 – Mina syskon

Byter lite i listan men  va fan gör det?! ;)


Ajjemän jag har en syster och 2 bröder. Systern heter Johanna och hon är 29 år och hon bor i Karlstad med Johan! Hon jobbar i Norge som kock och där jobbar även Johan!

Henrik är 28år i år. Han bor i vår farfars gamla hus "Stationen" Med Ida och deras lilla dotter Ellen! Han jobbar på Reac här i Åmål och monterar en massa småsaker..

Rickard är 24 år och bor i gästrummet i ladugården även kallat "Haket". Han jobbar i Säffle som svettsare och montör om jag förstår det hela rätt:P

Jag skrev om dem i ett tidigare inlägg så orkar inte dra om allt igen! ;)




Idag är det Söndag och Stinaa har målat i badrummet igen och bakat bullar! De blev förgjordat goda
men inte så många! :) Sen har jag duscha och nu sitter jag här å ser ut...

Hej på sej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0