Lista.

Är du..



Osäker: - Det händer ofta
Trött: - När jag är trött.
Intressant: - Haha, inte så..
Smart: - Jo ibland så glänser jag allt till
Barnslig: - Om jag är!
Liten: - OM jag är
Lätt: - Beror på? vikt eller ha att göra med?
Skoltrött: - Nej?
Rolig: - Det tycker jag allt.
Pratglad: - Ja när jag inte är blyg ^^
Frågvis: - Nja...
Hälsosam: - Händer..
Blyg: - Ibland.
Attraktiv: - Det vet jag inte..
Lätt uttråkad: - Det kan jag bli ibland..
Vegetarian: - Aldrig! Kött är de bästa!
Besatt: - Hmm.. snus? å en annan ;)

Har du..

Tvångstankar: - Ibland
Färgat håret: - Måååånga gånger.
Brutit några ben: - Never.
Några piercings: - Öron och läpp
Egen dator: - Ja det kan man väl säga.
Gjort bort dig rejält: - Det har jag verkligen!
Bra självförtroende: - Det händer.
Kysst någon: - Japp!
Haft sex: - Jajjemän
Tagit nakenbilder: - Kanske.
Sagt jag älskar dig till någon idag: - Ja till Svea
Varit kär: - Japp!
Blivit kär i någon på nätet: - Nej de har jag inte.
Dumpat någon: - Japp.

Vem..

Saknar du: - En person
Vill du döda: - Hm Ja ni...
Rörde dig sist: - Det var nog jag själv.
Slog du sist: - Rickard
Kramade du senast: Vet inte :S
Kysste du senast: - Inte en spaning
Skrev du till sist: - Olliver
Vill du vara som: - Som jag är tror jag..
Sårade dig sist: - Inga namn.
Gjorde dig riktigt glad senast: - Svea
Fick du sms från senast: - Mimmi
Ringde dig senast: - Mimmi
Ska du gifta dig med: - Det blir inge giftemål.
Får dig att skratta: - Den som har samma humor som mig. Den som säger ngt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0