B-rudar

Idag duscha jag å sen börja jag laga mat till mor å far! Sen bar det iväg till stan för att träffa Alechandro! Gick å käka pizza och sen kolla vi på Salt! Bra film! Gick ut å gick gjorde vi också! Trevlig sväng på stan.
Sen så satt vi bara å tjata och slappa.. Sen bar det iväg hem igen!
Har klickat hem hörlurarna också så de kommer nog om ngn dag!! :)Whohoo
Sitter nu här och strir med lite folk på msn.. Skoj!

Denna bok vill jag ha!
Så ngn kär person som läser kan ju då tänka på att jag snart fyller år också! =P haha nej då.

Imorgon blir det till och städa och tvätta kläder här hemma hade jag tänkt! Ser fö jääävligt ut!
Nu blir de iaf mer musik å mer tjat med vänner.. Hej me sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0