Munspel

Häljen har varit lugn och go precis som jag ville! Började med att jag och Bonita åkte in till Mimmi på fredag eftermiddag. Vi tog en tur till eurocash och handla götta till kvällen! :) Även ett ben till Bonita=)
Kolla på en dålig film och sedan kolla vi på idol och bara njöt! Olle och Jay i finalen? Jatack! ;) Sedan hem och satt här! =)
På lördagen så vakna jag 14.30! PANIK? JAAA fy fan vilken ångest jag hade! Urs.... Men började dagen med en promenad med Bonnie och sedan in i duschen och sen gjorde jag mej iordning för Bio i Karlstad! Den nya Harry Potter! Rekomenderas starkt! :)
Och denna söndagen har jag sutte vid datorn och fixa lite och städa och bädda nytt i sängen! Så gött de är! Har även kolla på Ensam Mamma Söker och vart in till stan och handla snus och muljust och 2 panpizzor! ;)

Imorgon ska jag först ut med Bonita och sedan gå upp till Smehagen och ut med Saga! =) Sedan är det tvätten som väntar på mej! :S Men men de måste göras :P

Nej nu orkar jag inte mer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0