Hårinpackning

 Som ska göra att håret blir starkare, reparera och göra att det växer!
Jag inbillar mig varje gång jag användt det att senare på kvällen eller dagen efter att håret har blivit längre :P Meeen så fort går det nog inte, haha ^^
 
Är ju i Norge i Fagernes, varit ledig i 2 dagar nu. Börjar ikväll kl 19:00. Kommer jobba alla dagarn nu fram till söndag. Bröllop på lördag som kommer göra att jag slutar sent på natten kan jag tro :P Men men det blir goa pengar :)
 
Igår var jag och Johanna på gymmet här i Fagernes. Riktigt gött.:) Gick inte dit idag, utan tog en pw här i backarna på ca 5 km..:)
 
Nästa tisdag åker vi hem! Ska bli så underbart och få komma hem! Saknar alla så mycket!! Men det är ju 1 vecka kvar så jag ska nog klara av detta. Sen blir det kanske att åka hit de sista dagarna i augusti!. 3-4 dagar. Får gå. =)
 
 
Det var väl det.. Har inte så mycket mer å tillägga denna gång.:P
Nu ska jag skölja ur mitt hår.
 
Puss å kam å gattis!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Tog en sådan bild för längesedan.. Hm,
undrar var den är...
Det blir en del att plocka ut då... =P

2012-08-15 @ 14:27:52
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0