På tur.

Slowly the center of the universe shifts
No longer is he the birth of my shame
Now I see the end to this
Now I’m free to end all this

He don’t call me
and I surrender
He won’t see me
but I am headstrong
and I could be a little better
and I could be a little bit stronger
and I could be a little bit of everything

He was the stone on the ground I stepped upon
He meant to have me as I was for way too long
Now I see how I grew up
Now I’m here and he’s torn out

He won’t call me, and I surrender
He won’t see me
but I am headstrong
and I could be a little better
and I could be a little bit stronger
and I could be a little bit of everything


Igår in till tandläkarn. Vidare till Alex för att vänta på mamma. Sen hem och packa och sen bar det iväg till Karlstad. Sov hos syster! :) Sen idag onsdag så gick vi på stan en sväng å sen köpte jag present till Mimmi och sen gick vi hem å köpta oss en sallad på vägen! MM Go.
Kom hem vid 17 tiden slängde mig i soffa å sen iväg till sängen och kolla på film.
Ikväll har jag bara tat de jävligt lugnt.. Tog mej en go varm dusch förut å det var behövligt för min kropp kände jag. Ne nu får de vara nok! Hej mesej


Saknar Svea som inte vill komma in och sova sked med mig!!


Kommentarer
Postat av: caroline

FÖRLÅT STINAA ! jag ska skärpa mig nu , den ligger färdig på datorn men glömmer den hela tiden :/ Men ska fixa detta . Idag hinner jag inte men förmodligen på lördag kväll :) Maila dina inloggnings uppgifter igen till [email protected].



Allt är bara bra med mig :) Hoppas det är alla tiders med dig också :)

2010-09-03 @ 08:52:10
URL: http://ckonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0