Kalajs+mat+slapp!

Åkte till Mimmi kl 11 i morse för att hon hade kalas och det var trevligt! Myste å busa med FannyBunny! Den gullungen!! :) Sen när alla hade åkt så slängde vi oss i soffa och slappa! Mimmi blev rastlös, Stina blev hungrig. Slutade med att vi gick till Hörnan och käka mat! Gud så gött! =) Efter de gick vi hem och slängde på en film och sen så blev det att blondera Mimmis hår och det blev bra! För att vara jag! ;) Och ännu en film.... Ringde min bror och han kom och hämta mig så då bar det hem.... Och nu sitter jag här... Det var min lördag det. Funderar på att städa mitt rum också såhär på kvällskvisten. Men orkar jag?! Kanske ;P

Imorgon ska Mimmi komma hit och då ska vi se på filmer som jag har! =)
Ne nu har jag skreve av mig lite här då. Godadjö!

 
P.S.. Ska börja färga mitt hår rött igen! ;)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sädår ja ! Bättre sent än aldrig :) Hoppas att du blev nöjd ! Pussi

2010-09-05 @ 19:45:45
URL: http://ckonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0