about you now

Idag har jag tvätta å städa på mitt rum! Har bädda nytt å fräscht i sängen också! =) Så gött de ska bli att slänga sej under täcket sen :)
Har hjälpt broder lite med bilen, eftersom den ska besiktigas (stavning) Så mästarn fick ju vara med å ordna å fixa! Sen kom Robin med pizza så kolla vi på film å tjöta å åt! :) GÖTT!

Imorgon ska jag med Mimmi till Uddevalla! Blir nog en sväng på Torp också när vi ändå är i trakterna =)

Snussår har jag också! Men så är det.

I fredags så var det ju Valborg. Då mina kära föräldrar firade 28år som gifta :) Men iaf.. Så var det lite förfest hos Mimmi och Marcus. Vi var: Rickard, Sandebro, Emelie, Robin och jag. Sedan drog vi till hc å blev häpna över inträdet in! 150 spänn! Jag sa till hon i kassa om hon skojja med mig men de gjorde hon då rakt inte.. Men men.. Det var inte så mycket folk där men det var mysigt, go musik om inte annat. Mimmi å jag stod å digga som fan där längst fram! Sen blev min käre bror utslängd och då gick jag med.. Så kom pappa å hämta oss.
Lördagen spenderades väldigt lugn.. Var ute i skogen å kolla när Rickard, Oscar sköt med sina börsor. Sen kom Veronica med Frejja och Isor! Åååh Isor är så underbar! En Rottweiler å jag älskar den rasen. Så vi lekte väldigt mycket där i skogen :) Måste skaffa mej hund snart =)
Efter det så blev det hem och käka å sen så övningskörde jag lite! Och det gick som smort! :D Sen blev det film med Rickard, Oscar, Robin. Men allihop somna så jag fick kolla på Saw 6 själv.
Söndagen så åkte jag in till Mimmi och vi drog till Säffle å käka på mcdonalds efter det så åkte vi hem till mig och jag körde Henriks traktor å det var svinkul! :) Dock väldigt sakta men ändå! Vi spela lite mario också men det stängdes av eller hängde sej hela tiden så då beslöt vi oss att dra in till stan igen.. Där vi snurra runt ett tag. Så kom vi på att vi åker till Svanskog och hälsar på Emelie och Fanny! Kaffe blev det där och sen vidare till Ica i åmål å handla mat. Efter det så körde hon mig till Robin eftersom Rickard var där så jag kunde åka med han hem sen..
Det var hur min hälj såg ut.

Nu ska jag strax läsa lite och se på film. Goodnight folks, om det är ngn som läser.


 Sådär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0