Tisdag kväll.





Stinaa blev väckt på tok för tidigt av sin far!!! Sov knappt ngt i natt för den jävla fulla månen!! :(
Upp och tog en dusch och sen fixa te sej lite och sen börja jag städa lite smått å sen åt ja frukost!
Sen somna jag en liten stund på sängen å sen kolla jag på  Cesar! My love program!
Efter det tog jag en promenad med Tindra! Gick galant. =)

Idag kom Johanna och Johan också, de skulle grejja ngt med Johannas bil. Sen blev det mat och min kladdkaka=P Fick även iväg in till stan till apoteket! Bra!

Sen har jag sutte här vid datorn å nörda och sett på tv.

I lördags blev det utgång med Lina och Madde =) Mycket trevlig krogrunda må jag säga! =) Å mycket dricka tydligen! Lord vad dålig jag var i söndags! URS!
Men på Torsdag smäller vi till igen! Mimmi, Lollo, Pernilla och jag! Blir nog en mycket trevlig kväll hoppas jag!= )
Skoj att få ha med sig sin andra hälft ut igen!!:) MIMMI!

Ligger nu i sängen å funderar på vilken film jag ska se.. som vanligt! eftersom jag ingen bok har... =(


Åh längtar så till torsdag! ska bli så sköj! :) the love shoes on! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0