She is smiling like heaven is down on earth

Yeah...

Så jävla mkt finns väl inte å säga men lite kanske..
Var i trollhättan förra veckan med Mimmi å shoppa lite, väldigt trevligt var det. Fick mej 2 farfartröjjor som ja å mimmi kallar dem. 1 svart och 1 vit. En grön kavaj typ hur snygg som helst. Så våren får gärna komma nu så jag får använda den! :) Örhängen blev det också, dragkedjor som jag har letat å väntat på! =)
Senare i veckan där så beställde jag och mimmi våra helt underbara skor! Åh längtar så tills de är väder till å ha dem! MMM ;)
Var hos mormor å städa i fredags och det gick prima! Kvällen där blev lugn för jag kände mig hängig och somna på soffan i ngn timme å sen såg på film med bror! Lördag satt jag i en kåta uppe i skogen här hos oss med pappa å rickard å deras jaktgubbar.. fråga mej inte varför jag följde med men där satt jag å hörde alla jävla jakthistorier å annat de pratar om! Herregud. Sen åkte jag med 3 av gubbarna å hoppa av hemma runt kl 8.
Senare åkte jag rickard å 2 till in Mimmi och Marcus å de drack lite. Vidare till HC och det var inte så kul där må jag säga. Men de gick..

Gårdagen var en seg å go dag.. men svettig också. anade feber :S 
Senare så kolla jag och broder på Luftslottet som sprängdes. Mycket jävla bra!!!! Får se den igen ikväll tror jag :P

Idag har jag vart hos tandläkarn och varit med mimmi! En trevlig dag i snön med min nya mössa som mamma har stickat =) När vi kom till Mimmi sen så baka vi kladdkaka å den blev gudomlig! Det hemliga receptet å jag gillert! ;) Sen när jag kom hem så börja jag städa och leta efter mimmis nycklar som är borta. Ifall jag fått med dem hem på ngt vis. Men det har jag icke..:P Men de kommer nog snart till rätta.

Imorgon blir det Trollhättan igen=) Med mimma och lollö! Om inte lollö ballar ur!!!  Kärring. Förskyldning har väl ingen dött av!

Min sköna kattunge ligger gött i min garderob! Vilken katt!

Try to sleep! Keeeees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0