Måndag efter midsommar!

Helgen har varit kalasbra! =)
Midsommarafton började med middag hemma med familj sen bar det av lite längre in i skogen för grillfest!
Jättemysigt å trevligt! =)
Lördagen var och bada hundarna i ett tjärn här i skogen sen hem och städa å tvätta hundhuset! Det var behövligt!
Sen käka och fixa till sej och for iväg till Lysekil med Rickard, Johan, Robin, Andreas och Mimmi! =) Mycket trevlig kväll å många goa skratt! =) Det får göras om.. Synd bara att bilen inte mådde så bra men vi kom hem iaf! =P

Idag har jag letat efter min katt som är spårlöst försvunnen! Men Henrik hade sett henne på järnvägen men hon ville inte komma till honom.. Kanske för att hon är lite rädd för killar! Men har vart å ropa på henne å lockat men ingen Svea! :( Hoppas hon är hemma snart igen!
Sen idag har jag måla lite utemöbler och sätt ihop ett partytält har även färga håret.

Grundlurad! Man känner sig som en idiot å det gör jag. Men det är bara att skita i de falska människorna som inte har bättre för sig! Ät bajs! Så nu är det ur livet!

Nu går jag och min bok till sängs.

 hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0