Oh I don't know where I be tomorrow.

Deprimerad blir man av att kolla i klädkataloger! Det är juli nu och de börjar redan sälja höst/vinterkläder! Sommaren har precis kommit och så kommer massa stickade koftor, tjocka strumpbyxor, stövlar,mössor, jackor m.m! Vem fan vill beställa eller ens kolla i katalogen om det är såna kläder redan nu!?!?! Jag blev irriterad å slängde igen den där katalogen!! URS!

Idag har jag varit med Mimmi till Karlstad där hon skulle tattuera sig. Åh fyttirackarn vad snyggt det blev! Jag måste verkligen tattuera mig snart! Å det blir nog där uppe också! =) Måste bara bestämma mig vart jag ska ha mitt verk och så måste jag spara pengar! Huga..

Imorgon blir det till att städa hos mormor och köra hö! Än så länge iaf! Och till veckan blir det att passa Henrik och Idas hus plus hundar och katt! :) Ska bli göttish!
Kanske får bli en sväng på bunkerfestivalen på lördag!? Vem vet.. kanske dyker upp.


 Sedär litet balkort då.. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0