Wheel in the sky.

Sitter rakt upp och ner i min nybäddade säng med Journey i högtalarna. Me like! :)
Idag är det onsdag och det är den 3e februari om ni inte har tittat i kalendern idag! ;)
Varit med Mimmi idag och vi har spela rockband, varit på stan en sväng och på um. Och det gick bra. Sen bar det hem till Mimmi igen å prata massa skoj och laga mat å diska. =)

Min bror kom och hämta mig hos henne och för att han hämta mig var jag tvungen och stå på torget i 20 minuter för att han skulle ha en hamburgare! Men min andra bror gjorde mig sällskap en stund =P Och ikväll har jag kolla på Andra avenyn, tvätta, städa, bädda nytt i sängen, dammat, putsa speglarna och dammsöge!! :) Känner mig otroligt duktig! Sitter nu å väntar på tummlaren ska bli klar ngn gång så inte den står å piper inatt!

Imorgon vet jag inte vad som sker riktigt. Hoppas på att gubben på Micromega ska ringa så jag får färgpatronerna till skrivaren så jag kan skriva ut lite papper och så. Annars blir det nog till att fortsätta att tvätta å pyssla lite :) En promenad får det nog bli också. Men får lura med mig någon för det är så tråkigt att gå i skogen själv... Mimmi får det nog bli om hon har tid. =)


Katterna springer som idioter utanför!! Varför ska de sova hela dagarna och busa på nätterna?!?! Begriper det inte! Sveas stygn på magen sitter fast så vi kan inte bort som själv som vetrinären sa så vi får nog åka upp med henne imorgon så han får hjälpa oss!



Bilder på mitt nymysta rum!

                
Där har vi det berömda flickrummet! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Tack gumman :) Kraaam!!

2010-02-04 @ 21:18:32
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0