Rebirthing

Rebirthing now
I wanna live for love wanna live for you and me
Breathe for the first time now
I come alive somehow
Rebirthing now
I wanna live my life wanna give you everything
Breathe for the first time now
I come alive somehow


  Att vara hungrig eller att inte vara hungrig. Det är frågan.
Var hos Erika igår och åt kräftor och kika på filma :) trevlig dag! Idag har jag städa hos mormor och sen gick jag på stan en stund innan jag träffa Mimmi och vi tog en fika på XO. Sen bar det hem till henne på världens dåligaste film.. Åkte hem och gjorde Mat a la Stinaa :) Och kolla på Sagan om ringen en stund. =) Nu ligger jag i sängen och har tråkigt! Inte en jävel som är kontaktbar på msn eller ngt! Boring.
Ne det blir väl en nattamacka och en film nu tänker jag! Sleep tight.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0