Någon har sagt att ditt bröst är en säng.

Nu har jag vart hos älskling i en vecka å lite där till. Åker till Åmål med söstra klockan 8 i morgon. Ska till tandläkaren imorgon också.. sen lite andra ärenden.. UMGÅS med Mimmi en sväng också! :D
På fredag ska jag hämta Bonita!! Ska ha henne i helgen å kanske några dagar till! Gud så mysigt det ska bli å ha henne ett tag =) Sen blir det bio på fredag också! Jag å mimmi ska på.. " Flickan som lekte med elden" Väntar spänt nu! =)


Vill du ska titta på mig som du gjorde, vill att du ska bli glad som du blev.


På torsdag är det 2 år sen farfar gick bort. Ska gå dit med blommor då..
Och snart fyller man 20 då... det ska väl bli kul!!

Neee nu ska vi se på film å mysa.. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0