Bast

Igår fyllde Stinaa 20 då.. Känns inget speciellt då men.. mysig dag ändå =) Fick massa skoj! Prickiga pumps å presentkort m.m

Idag så var jag med Mimmi å hämta ut hennes kostym hon ska ha på Halloween =) Jättesöt men lite kort men de fixar hon det =) Sen drog vi till Säffle å kolla på lite underkläder.
Hitta en såm halsduk jag vill ha och en mössa plus 3 par trosor.  : )

Sen åkte jag med tåget från Säffle till Karlstad. Gick till Pauline och gjorde naglar. Så nu har jag fina naglar : )

Och nu sitter jag hos älskling! Han är en sjukling som ligger å sover. Snarkar som en liten gris =)
Tur att jag kom hit å tar hand om han nu när han är sjuk. :)


Nu ska jag kika vidare på tv.... Ajööö






Nu har vi biljetter till Manson!!!  Så jävla gött!! Än en gång far vi iväg på äventyr =) Me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0