Vad glor ni på? Har ni aldrig sett en praktikan förut? ;)

Haha han är så go =)

Är i Skoghall hos Jocke just nu. Ser på scrubs å slappar.
Idag har jag grejjat lite.. Började med att tro när jag vakna att klockan var typ 2 eller ngt å fick lite panik. Men då var den bara 20 över 11 så då var det ju lungt. :P Gick upp å klädde på mej och ut med Torsten. Sen lite frulle på det och Sjunde himlen. =)
Efter det så börja jag sminka mig och fixa till håret lite. Sen så städa jag hela badrummet å det behövdes. Sen så tänkte jag. Det är väl lika bra och ta disken med så jag har ngt å göra å för att Jocke skulle bli glad när han kom hem!
Sen la jag mig på soffan och kika lite på tv och mös med Torsten & Lillemor <3
Läste lite korsord också.

Sen kom Jocke hem och vi gick ut å lekte med Torsten, kasta frispee eller hur det nu stavas.. =P Efter det åkte vi å handla.. det blev lite pinsamt när kortet inte funka men sen när hon drog kortet själv så gick det bra. Phuuu

Ikväll har vi bara dega å kolla på tv. Och Jocke har spelat wow. =) Eller gör ;)
Ska nog ta mig ett parti wow =P

Kösss


 Me and my love

Kommentarer
Postat av: Erika

sikken snygging du hittat!

2009-11-05 @ 21:36:53
URL: http://erajka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du Stina?:

Trackback
RSS 2.0